Alla inlägg under september 2012

Av Erika Morén - 3 september 2012 23:45

I torsdags skjutsade jag och pappa mamma till en middag och efteråt köpte vi hamburgare på frasses.
På kvällen bakade Emma och jag och pappa gick runt och packade bilen. Vi såg även ett Bones avsnitt.

Fredag skulle pappa fara på morgonen men jag började blöda på onsdag kväll så vi ville fara in och kolla innan vi for till Skelefteå som planen var för mina kusiner var också där.
Så hela fredagen var jag på sjukhuset med pappa och innan vi for han jag packa i fall vi skulle fara.
Proverna var ok så vi kunde fara men det blev inte förens vid halv sju som vi kom iväg.
När vi äntligen var frame var alla redan där och de hade även ätit men de hade sparat lasagn till oss. Sen till efterrätt åt vi citronpaj och brownies.
Jag var väldigt glad att vi kom i väg för jag hade längtat länge efter att få träffa dem och farfar. Vi hade även med oss hundarna i h de andra visste inte om att de skulle följa med så det var kul också.

Lördag for alla utom jag och mamma ut till deras stuga där de plockade bär och fixade lite andra saker.
Undertiden tog jag och mamma det lungt och åt lunch. Efter lunch for vi på stan. Men de jobbiga var att vi glömde permo laddaren hemma så jag körde runt med en röd stapel blinkande. Som tur var han vi gå ca en timma innan vi for och frågade några olika boenden i närheten om man kunde få låna en laddare en stund och ladda. Men det var ingen som hade samma modell som jag. Så vi gav upp och for och handlade.
När vi kom hem lagade de andra mat medans vi bytte på såren. Efter maten åt vi cupcake, citronpaj och glass.
På kvällen löste jag sökord med farfar och tog det lungt. jag slutade även att blöda och kunde slappna av och tänka på annat

På morgonen tog vi det lungt och till frukost såg vi på gammal video inspelningar väldigt kul.
Till lunch såg vi också några samtidigt rensade de andra bär också. Efter lunch for vi hem.
Hemma plockade vi och handlade. Vi såg Bones också.

Idag var jag på en lektion och sen for vi in och tog blodprov för de ville veta hur det såg ut. Så hela morgonen var jag nervös och när pappa ringde var de på väg och stryka provtagningen i dag men då sa jag nej för jag ville göra bort det så jag kan få slappna av.
Provtagningen gick bra och efteråt fikade vi och sen for vi hem och plockade röda vinbär och tog det lungt.
Nu i kväll har vi rensat bär och jag har läst en bok.

Ovido - Quiz & Flashcards