Alla inlägg den 18 september 2012

Av Erika Morén - 18 september 2012 23:20

Hela måndagen var ganska jobbig. Men när jag kom hem tog jag en kortprommenad med hundarna. Tänkte först gå fram och tillbaka till skolan men det blev bara till den första infarten sen blåste det väldigt kalt.
Vid fem byte vi på såren och till middag blev det rester. På kvällen gjorde jag läxa och såg på tv.

På lunchen kom pappa och åt med mig på skolan och efterråt hade vi en väldigt rolig lektion aktivtledarskap.
När jag kom hem blev det en kort promenad sen satt jag vid datorn och såg på tv.
Vid halv sju for pappa och Emma så då åt jag middag och efterråt städade jag. När mamma kom vid sju fikade vi och tog det lungt. Annars har jag suttit vid datorn och de andra har städat och kokat lingonsylt vet ej hur det gick.

Ovido - Quiz & Flashcards