Alla inlägg under september 2011

Av Erika Morén - 28 september 2011 21:34

Igår var jag på sjukhuset hela morgonen. Innan jag for hem åt jag lunch med mamma och när jag kom hem städade jag och byte några plåster. Efter middagen for jag , Emma och mamma på coop.  


Idag har jag varit en hel eftermiddag på sjukhuset och nu ikväll har jag gjort lite skolarbete, tränat Buffy och laddat över musik  .

Av Erika Morén - 23 september 2011 22:33

Nu har mitt pysselpaket kommit och jag har lykats sortera in allt på mitt rum plus sakerna som var här nere också.   Så nu måste jag sortera mina lådor som är fulla men vet inte när jag ska hinna.

Jag har även hunit baka och börjat måla några tomtar.


Idag gick jag på stan med mamma och sen handlade vi mat. Jag hittade en kofta, 1 klänning. smink, kjol och 2 linen.


Nu ikväll har jag läst mina nya hundböcker som är superbra. Men nu blir det dator, tv och sondmat.

Det ska bli skönt att gå i säng nu  


Av Erika Morén - 19 september 2011 21:59

Nu har vi haft öppet för sista gången det här året men jag ska fortsätta med att ta beställningar. Det käns väldigt tråkigt men ändå lite skönt eftersom vädret inte är lika bra längre och det blir lite kalt att sitta där ute.

På kvällen pysslade jag och Emma. Vi målade tomtar och sen såg vi en film och ett Angel avsnitt.  


På söndan tog vi det lungt jag städade lite och på kvällen gjorde jag lite matte.  


Idag har jag längtat hela dagen efter mitt pyssel paket men vi har inte hämtat ut det än så jag längtar tills imorgon.

Ikväll har jag tränat hundarna, gjort matte och sutit vid datorn.  

Här är en bild från i sommras     

Av Erika Morén - 16 september 2011 21:56

På morgonen hade jag sovmorgonn och då låg jag och myste med Buffy. I skolan var allt bra. Vi har äntligen fått våra böcker som vi kan arbeta i och i går när vi åkte hiss smal det och idag fick vi veta att den gått sönder. Så jag är glad att jag inte var i hissen.   

Efter skolan for jag på stan och efter en timma kom mamma. Nu ikväll ska vi se på tv och äta godis.   Imorgon är det sista dagen vi har öppet vårat fik.

Av Erika Morén - 15 september 2011 23:24

Idag hade jag sovmorgon men Buffy höll mig vaken ganska läng men tillslut la hon sig och somnade.   

I skolan gick allt bra förutom att det tog en timma att ta sig hem så jag var ganska trött när jag kom hem. sen i kväll har jag bakat och gjort läxa så nu är jag supertrött.  

Av Erika Morén - 14 september 2011 22:14

I onsdags for jag på djurmagazinet, kupan och rusta sen när jag kom hem var jag väldigt trött. Jag köpte på djurmagazinet ett koppel, godis och mat till hundarna. På kupan hittade jag en supersnygg väska i svart och en större väska hittade jag på rusta  .
På kvällen lyckades jag beställa pysselsaker efter fyra försök  .


Idag var jag hemma och tog det lungt. Nu i kväll har jag gjort lite läxa och lagat mat längtar till att få sova  .

Ont

Av Erika Morén - 12 september 2011 21:11

fiket hade vi  öppet i lördags och åtta gäster fick vi. men fyra var släktingar. Från början var det varmt och solen lyste. Men efter två timmar började det ösregna. Senare på kvällen tog vi det lungt.


På söndagen spelade Emma hemma match så vi alla var nere och tittade på. Sen å kvällen fick jag ont i magen så då satt jag bara vid datorn och gjorde lite läxa.


Idag var jag hemma och tog det lungt för jag har inte mått så bra i några dagar. Men nu hoppas jag det blir bättre. Så nu har jag gjort klart mitt korstygnsbroderi eller nästan klart  .

Av Erika Morén - 9 september 2011 22:10

Idag har jag haft ont i magen men jag var ändå skolan. När jag kom hem så vilade jag och Emma hade då redan gjort efterrätt till ikväll  .

När jag vilde så fick Buffy ligga breedvid mig. Hon tycker om att ligga nära och gjärna under en filt så det blir varmt.

Beställningarna är levererade och de blev väldigt nöjda och tyckte det smakade gott.

pappa kom hem idag efter att ha varit i stockholm och två timmar efter så kom mormor och morfar på middag.

Nu ska vi bara se på tv och jag ska äta lite godis  .


här är några bilder som Emma har tagit.    


Ovido - Quiz & Flashcards