Alla inlägg den 4 september 2012

Av Erika Morén - 4 september 2012 23:05

På förmiddagen var jag på läkarbesök som gick bättre än vad jag trodde det skulle gå. Jag är nämligen less på att vara och prata om sjukhussaker så jag är glad att det ändå gick bra idag.

Efterråt åt vi lunch på kristallen mamma tog vegitarisk pastagratäng med broccoli och pappa togkyckling med mangoyoghurt. Jag smakade av båda och det godaste var pasta gratängen.

Vid halv ett for jag till skolan och tre skjusade pappa hem mig. Hemma gjorde jag ingenting och vid fyra bytte vi på såren och efterråt åt vi middag lax och potatis.


Vi tränade hundarna efter maten så de skulle få bli av med lite energi. Buster gick ganska bra att träna men det var lite svårt när han ville busa.Buffy var lite enklare men hon är lite rädd för permon så det gör de Svårt också.

När det var klart städade vi innan vi såg Bones.


Nu på lördag är det näst sista café dagen. Hoppas att det är fint väder och att de kommer några. Det tråkiga är att det är slut snart för i år.

Här är några bilder från i sommras.


   

Ovido - Quiz & Flashcards