Alla inlägg den 15 september 2012

Av Erika Morén - 15 september 2012 22:44

Tisdag kväll läste jag ut hungergame och gjorde läxan som var ganska svår men lite lärde jag mig. På kvällen satt jag vid dato.


Onsdag var det skolfoto så det blev en stressig lunch. När jag kom hem fikade vi för mamma jobbade hemmifrån så hon var hemma. Undertiden satt jag och skrev. Sen bytte vi på såren och åt middag. Vi fick tillbaka våran kamera från mormor och morfar som de hade fått låna. Så jag tänkte göra ett album till dem med bilderna som de har tagit. 


Torsdag satt jag också bara och skrev och sorterade papper. Efter middagen såg jag kockarnas kamp och innan vi gick upp plockade vi undan i köket och packade de saker jag skulle ta med till sjukhuset på fredagNär det var klart gick vi upp och såg bones.


Fredag var en sjukhus dag jag blev dutt sövd och det tycker jag är jobbigt och efterråt blev det behandling som jag inte var bred på. Vid tolv fick jag äntligen äta lunch eftersom jag fastat hela morgonen. När vi sen kom hem vilade jag och vi bytte på såren också. Hela kvällen hade jag myrkryp och jobbigt i kroppen. Men vi såg äntligen filmen hungergame och den var bra.


Nästsista café dagen idag. Vädret var okej men det kom bara 7 st. Efterråt bläddrade Emma och jag i jultidningar och tog det lungt. Till middag blev det fläskfile gryta och potatis. Sen såg vi körslaget och förtrollad.

I morgon är det sista cafe dagen mellan 12-15 och alla glassar kostar 10:- hoppas det kommer några.


Ovido - Quiz & Flashcards