Alla inlägg under januari 2015

Av Erika Morén - 13 januari 2015 22:36

Här har det inte hänt så mycket. Emma for på läger över nyår det tyckte jag var tråkigt. Så dagarna mellan jul och nyår hände det inte så mycket. Jag bakade lussekater till oss själva för det vi bakat tidigare har vi sålt. Tv har jag sett mycket lyckades se alla rädda willy filmerna var väldigt länge sen jag såg dem. Mormor, morfar och Brita var på middag en utav dagarna lite städning blev det också.

Torsdag efter nyår kom Emma hem och på fredagen for pappa och Emma till skellefteå överdagen och hjälpte farfar med några saker. Jag och mamma for på stan en kort sväng sen for vi till ica maxi och hämta maten som vi beställt sedan blev det pizza till middag.

Den söndagen började mitt nackstöd bråka så jag gjorde inget den veckan hade bara ont så vi skruvade hela tiden nästan för det gjorde ont och jag hade svårt att sitta.

I fredags var mamma ute med jobbet och jag fick feber så det blev inte så mycket den kvällen vi såg på tv och tog det lungt. Lördag och söndag var jobbig hade feber och jobbigt i kroppen så jag tittade mest på vad de andra gjorde försökte baka men det gick inte så bra det skulle gå snabbt men tog lång tid.


Måndag var bra jag var i skolan och på kvällen kom mormor och morfar på middag.

Idag vaknade jag med feber så jag for bara in på mötet vid elva sedan blev det lunch med pappa på jobbet. Efter gick jag en kort stund på stan. Fyra var vi hemma så då plockade vi och förbrede middagen.

Sen blev det sårbyte och tv.


Ovido - Quiz & Flashcards