Alla inlägg den 16 september 2012

Av Erika Morén - 16 september 2012 23:49

När jag vaknade var det fint väder JA!!!
Efter frukost och min morgonvila åt jag en snabblunch och vi fick hjälp av mamma att göra en smulpaj.
Vi hade tur hela dagen med fint väder men många getingar kom. Inte lika kul. Undertiden vi hade öppet plockade jag och städade för vid tre när vi stängde gjorde vi vinter och bar in allt som skulle in.

Sen blev det ganska mycket att diska och plocka undan inne. Så vid halv fem byte vi på såren och efteråt ät vi middag.
Klockan halv sju for vi på chihuahua kurs och det var kul Buffy var väldigt duktig. När vi är där är hon superlydig och duktig men när vi kommer hem då lyssnar hon inte lika bra och smiter gör hon väldigt ofta nu.
När vi kom hem gjorde jag läxa och sen gick vi upp och såg Bones jag såg även början på Beck.

Ovido - Quiz & Flashcards