Alla inlägg den 26 september 2012

Av Erika Morén - 26 september 2012 23:51

Hela måndagen var pappa med mig i skolan och det var väldigt kul. När vi for hem vid tre for vi och hämtade plåster på vårdcentralen och undertiden passade jag på att vila i bilen.

Emma var redan hemma så vi vilade och tog det lungt jag satt vid datorn och Emma såg Avatar igen. Jag såg lite också.

Till middag blev det rester av älgsteken och jag gjorde en mini tacos av köttfärsen som blev kvar. Pappa fick fara och handla när vi åt och senare på kvällen tog vi det lungt jag gjorde lite läxa.


Igår var det en vanlig skoldag och när jag kom hem var pappa redan hemma så vi tog det lungt och till middag blev det frasses laxburgare och sen byte av alla dynor på såren som vi gör nån gång då och då.


Idag var jag hemma och har haft ont överallt sittningen har varit jobbig och mycket annat. Men jag har suttit en liten stund vid datorn och skrivit. Städa har jag gjort och bytt på såren. Bara roliga saker! eller inte alls.

Ikväll har jag försökt att göra läxan men det gick inte så bra.

Ovido - Quiz & Flashcards