Alla inlägg under februari 2013

Av Erika Morén - 1 februari 2013 22:34

Det är upp och ner hela tiden. I Onsdags var det jobbigt hela dagen. På förmiddagen var mamma hemma och sedan kom pappa efter lunch eftersom det går inte att vara själv. Jag gjorde ingenting den dagen var mest bara ledsen och trött på att ha ont.

Vid två tvingade jag mig själv att göra någonting så vi förbredde maten och plockade lite. Morfar kom förbi också så då fick han en matlåda. På kvällen såg jag sveriges mästerkock och sedan Bones säsong 5.


Torsdag var en bättre dag då kunndejag sitta lite rakare. Mamma kom efter lunch och sedan plockade vi och klippte kort. Pappa kom från Lycksele vid fyra så när han vilade bytte vi på såren och sedan åt vi.

Efter maten fikade vi krämbulle, semlor och morotskaka. Pappa hade köpt en bit av varje. Sen plockade jag och mamma och när det var klart gjorde jag lite engelska.


Förmiddagen var ok. Men efter lunch var det behandling. Tanken var att jag skulle bytta knapp som jag har på magen. Ingen stor sak att bytta igentligän.Men vissatycker det gör superont så jag brukar dutt sövas och det skulle vi göra i dag pluss behandlingen men det blev bara behandling.

Jag gruvade mig hela morgonen men det gick ganska bra fick biverkningen men då fick jag mera smärtstillande. Innan kom mamma upp med fika tryfflar och muffins gott.

Ikväll blev det piza till middag. Mamma for och handlade och köpte sedan med sig hem. Jag fick gå på kiosken innan vi for hem och sedan när vi kom hem bytte vi på såren.

Annars har jag tittat i min nya tidning, sett på tv, plockat och suttit vid datorn. Är lite trött efter dagen som varit.

Ovido - Quiz & Flashcards