Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Erika Morén - 25 februari 2013 21:48

Hela söndagen var det jobbigt att sitta. Emma var på gutstjänst och mamma gick en promenad med hundarna när jag vilade.

Efter lunch åkte mamma och pappa skidor nedanför vårat hus på ängen. Men de åkte inte samtidigt. När mamma åkte tog vi kort på saker vi skulle sälja och när pappa åkte planerade vi veckan.

På kvällen skjusade mamma Brita till flyget och vi tog det lungt. Sedan gick vi upp och såg på tv och jag satt vid datorn.


Tanken var att jag skulle till skolan i dag men det blev ändrat. Så jag tog det lungt och läste lite skola sedan efter lunchen gjorde jag rent i råttburen eller hos Anastazia som hon heter. Förbredde middagen, skrev några mail, förbrede hundarnas mat och gjorde lite skola.

I kväll har jag sett familjen annorlunda och dicte. Lite lydnad har vi gjort med hundarna och sen har jag suttit vid datorn. Sålt en tv har jag gjort:).

Annars är det ganska okej med oss. Mamma och Emma är nästan friska och Emmas knä är bättre. Pappa har fått problem med ett öga men det är nog inget farligt. Jag har det fortfarande det jobbigt att sitta och håller på att bli tokig på att det tar så lång tid innan det blir bättre.

Ovido - Quiz & Flashcards