Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Erika Morén - 30 juli 2013 00:21

I söndags klev vi upp ganska tidigt och gjorde oss redo för att åka och hälsa på Emma. Pappa for först dit vid tio för han skulle hinna handla det vi saknade till lunchen. Jag åt lunch hemma och sedan for jag och mamma dit.

När vi kom fram fikade vi det vi tagit med oss bauget, rostbiff, potatissalad, muffins mm. Sen var det lekar men jag tittade på och sen information och fika som man fick köpa om man ville. Att säga hejdå igen tyckte jag var jobbigt för jag saknar henne väldigt mycket.

På kvällen kom Brita förbi en snabbis och lånade några saker.Pappa och mamma tränade och undertiden vi åt såg vi Bones. Efter maten städade vi i toaskåpen nere och sen gick jag ut en stund för jag mådde inte så bra på kvällen.


Idag har jag haft feber och infekterade sår hela dagen. Trodde det skulle bli bra men nej. Besök av hemsjukvård har vi haft och bokat in tider på sjukhuset har vi gjort. Lite har jag rensat men annars bara vilat.

Nu ikväll har vi rensat och jag var ute en kortis på gräsmatan och han bli biten.


I veckan är cafet stängt men sen har vi öppet två veckor till plus några lite senare. Hundarna mår bra skäller mycket och är hela tiden på jakt efter mat.

Ovido - Quiz & Flashcards