Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Erika Morén - 10 februari 2014 23:54

Onsdag förra veckan var jag hemma. Funderade på att fara in på en föreläsning men det blev inte vi hade sen tidigare bestämt att vi skulle ha stor rengöring av såren så det blev det. På dagen plockade jag och förbrede middagen satt vid datorn en stund. Jag rensade även lådan med medicinsaker i köket och då hittade vi ett bedövnings plåster som jag fått för att testa om det funkar på handen och foten så vi provade på handen och det funkade det blev jag väldigt glad över. Vid fem kom mamma, Emma och hundarna hem.


Torsdag var jg hemma med infekterade sår. Mamma och pappa for och jobbade men båda kom hem vid lunch med fika blev väldigt glad. Sen for pappa till baka.

Jag plockade senare och förbrede middagen fick sen veta att några avvassistenterna var sjuka så på eftermiddagen var jag med Emma och mamma.

På kvällen blev det ont i magen, dator och skola.


Ovido - Quiz & Flashcards