Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Erika Morén - 15 maj 2013 22:55

Lördag var det lite jobbigt att sitta men jag lyckades skicka några mail plus att vi gjorde klart cafe kläderna som inte var klara. Pappa cyklade till stan och hyrde film när vi bytte på såren.


Söndag efter lunch var vi ute hela eftermiddagen. Vi gjorde en skylt till cafet en parkeringskylt. Pappa tog fram utemöblerna och tvättade altanen han tvättade även av utemöblerna och slipade till dem.

Jag träffade även några bekanta när vi testade skylten. Buster han också smita till grannen så vi han med ganska mycket.

På kvällen bytte vi på såren och såg Hobbit fortsättning. Plockade inför veckan gjorde vi också.


Efter lunch i måndags for jag och mamma och hämtade Emma och sedan for vi till vetrinären och vacinerade Buffy hon var väldigt duktig. När det var klart for vi till Djurmagazinetoch tränade Buffy hon var väldigt duktig trodde att hon skulle vara rädd men hon var glad och viftade på svansen nästan hela tiden. Köpte fika gjorde vi också och tog med hem.Sen på kvällen plockade vi och såg slutet på hobbit.


Tisdag var jobbigt att sitta hela dagen så jag kunde inte göra så mycket. Städade lite och vid fyra bytte vi på såren och sen åt vi middag. Efter maten plokade vi sen såg vi på tv jag gjorde även lite sökord.


Idag har jag sutit vid datorn och fixat till nakstödet. Hittade ett recept på kroppkakor som jag har tänkt testa göra någon gång. I kväll har jag löst sökord och set film.

I morgon kommer en ny kaktidning som jag längtar efter. Jag råkade även se fel datum på sökordstidningen trodde det var sissta dagen i dag men det var i måndags typiskt.


Ovido - Quiz & Flashcards