Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Erika Morén - 5 maj 2013 23:56

Nu var det ett tag sen jag skrev eller jag har inte orkat att göra någonting i en veckas tid. Förra fredagen var jobbig. På morgonen hade jag svårt att vila och var väldigt varm men brydde mig inte så mycket. Vid lunch blev det väldigt jobbigt med allt och sitta orkade jag knapt göra. Resten utav eftermiddagen var bara jobbig och pulsen blev bara högre och högre.

Vid fem kom mamma och då bytte vi på såren och efter for pappa och köpte mat på alstare. Mamma for nämligen ut med jobbet på kvällen vid åtta så då var vi hemma med pappa:).

För mig blev det bara jobbigare och jobbigare så vid elva ringde vi och bad mamma komma hem och sen skulle vi åka in men det han vi inte jag blev tvärdålig så vi fick lov att ringa ambulansen.

Vid fyra var allt nästan under kontroll och vi alla försökte sova en stund.


Dagarna innan var bra jag jobbade mycket med skolarbetet för att få klart det och det blev klart också väldigt skönt. Plocka gjorde jag också lite varje dag. Emma har även testat nya zumba skivan det ser väldigt roligt ut önskar jag också kunde zumba. Men jag sitter och tittar på.

Hade ett mål att orka gå till majbrasan men det blev inte så men lyckades gå upp och ner till grusvägen två dagar i rad innan sjukhuset.


Ovido - Quiz & Flashcards