Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Erika Morén - 29 januari 2013 23:27

Idag fick jag vila till halv ett innan pappa kunde komma hem och hjälpa till. Men det gick bra   . Sen åt vi lunch korv och mos jag längtar sssååå mycket efter skolmaten då blir det variation.

Eftee maten kom de från hemsjukvård med några nya saker som vi ska testa att lägga om på såren. Sen städade jag hade ont i magen halva dagen och förbredde middagen. Lite skola gjorde jag också men internet funkade inte så jag kunde inte sitta vid datorn.

Bytte på såren gjorde vi vid fem och undertiden lyssnade jag på Takida. När mamma kom hem hade hon köpt hembakat som jag längtat efter och det var många bra recept har redan kollat i den två gånger. Sen plockade vi och busade med hundarna.

Buster är väldigt busig och Buffy är väldigt mysig på morgonen. Hundarna mår bara bra.

Här är nyårsdukninken. Det var Emma som gjorde servetringarna.


   

Ovido - Quiz & Flashcards