Alla inlägg den 28 januari 2013

Av Erika Morén - 28 januari 2013 23:13

Halva dagen har äntligen varit ok. I morse fick jag stiga upp med de andra och sedan låg jag och vilade till tolv. Undertiden for pappa och mamma till jobbet. Därför jag vilade så länge är för att det går inte att sätta ensam men när jag hamnar bra kan jag sitta ganska länge. Nu har jag även kunnat vara framåtlutad lite mera.

Efter lunch bakade jag 2 vita. Glömde mjöl i den sista typiskt men de andra blev glada. En mjuk pepparkaka gjorde vi också och pakiterade kakerna som Emma och jag gjorde i går.

Vid fyra kom de fån hemsjukvård. De har inte varit här sen i november men de viste allt som har hänt men vi pratade och bytte på såren.

Sen lagade vi mat och åt. Efter maten städade jag och mamma jag såg familjen annorlunda min favoritserie.


I morgon kommer äntligen hembakat nr 1. Den skulle ha kommit i torsdags men blev sen. Så i morgon blir det titta i den och göra beställningslistan.

Här är några fler bilder från i julas. Ni får gärna ställa frågor om ni undrar över något  .

Här är en bild på mig och Buffy från nyårsafton. Fler bilder kommer.


   

Ovido - Quiz & Flashcards