Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Erika Morén - 18 juli 2012 23:56

Tanken var att jag skulle få min vanliga behandling i måndags klockan tio. Men dagen bärjade med att Buffy väckte oss vid 06.00 och sen kunde vi inte somna och efter att ha lyckats halv slumra till så skulle vi lägga på bedövningssalva så då blev jag klarvaken igen. Sen blev det bara fel och när vi kom dit var det svårt att hitta ett bra ställe att sticka på och sen när vi testade gick det sönder. Så vi bestämde oss för att bryta och ta en ny tid på onsdag.
Efteråt åt vi lunch med mamma och Emma och sen gick jag och Emma på kiosken.
När vi kom hem sen så lagade vi mat och städade.

Hela tisdag bakade vi fyra sorters bullar och en kladdkaka. Mamma och pappa for med Buster till veterinären på eftermiddagen medans vi bakade. Sen lagade vi middag lax och packiterade bullar. Vi såg även en film eller början på en film. Jag skulle även skicka in svaren på sökord men det han jag inte.

Idag blev det ett nytt försök och det gick ganska bra förutom att nålen var väldigt känslig och så fort jag rörde handen blev det motstånd men jag fick medicinen och det är jag väldigt glad för.
Efteråt gjorde vi några ärenden och sen for vi hem vilade och vid sju for vi till Invito och åt mums. Vi stannade också och såg när Lisa sjöng på torget. Nu när vi har kommit hem såg jag att cafét har kommit ut på www.umea.se/unga superkul och nu ska vi bara gå upp och se film.

Ovido - Quiz & Flashcards