Alla inlägg den 9 juli 2012

Av Erika Morén - 9 juli 2012 23:59

Vi tog det lungt hela söndagen. Jag,pappa och Emma for till djurmagazinet och coop en snabbis men Emma och jag stannade i bilen när han handlade. På kvällen sat jag vid datorn oc såg på tv. Det vi köpte på djurmagazinet var ett halsband sm piper när hunden skäller och den var till Buffy och den funkar.Så nu skäller hon lite mindre.


Natten mellan lördag var inte rolig. Först blev det sent sen fick jag feber plus att det var supervarmt och sen fick Buster ont i öronen så då sprang han runt och gnydde. Så jag trodde att vi alla skulle vara klar vakna vid tre men vid fyra somnade alla.


Idag har vi tagit det lungt. emma har målat skyltar som blev väldigt snygga och undertiden pysslade jag med korten som jag inte gjort på länge. Nu har även cykel börjat på tv så nu blir det de varje dag i några veckor eftersom pappas sida är vädigt cykelintresserade. Jag tycker det är ganska kul men inte superkul.

Vid halv sju for vi utoch åt på invito. Vi skulle sitta ute men vi satte oss i öppningen så vi inte skulle frysa. Jag åt lax, pappa åt pizza, Emma åt kött och mamma cecarsallad. Till efterrätt blev det tryfflar, smultronglass och chokladkaka. Tanken var att vi skulle hyra film men de hade precis stängt när vi kom dit. Så istället for vi runt och kollade på där vi bodde förut.

Ovido - Quiz & Flashcards