Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Erika Morén - 12 juli 2012 21:10

Tisdag var vi bara hemma och bakade hela dagen. På kvällen såg jag lite på tv men bakade samtidigt.


Det var länge sedan jag gick på stan. Men i ondsdags for jag, Emma och pappa till stan efter lunch. Först fixade vi några saker och när det var klart gick jag och Emma själv. Jag hittade några smycken och en ny favorit affär önska.
Vid fem gick vi och handlade sen fick vi frasses till middag mums.

Efter maten tränade jag Emma hon ville att jag skulle vara tränare och när det var klart bakade vi och städade.


Idag har vi haft öppet och det regnade från början men sen blev det fint. Det blev lite stressigt så vi var inte klara vid tolv utan vid halv ett men det gick bra ändå. De var ganska mycket folk men efter tre blev det lungt och presice när vi stängt började det regna vi hade tur.

Vi vilade direkt vi kom in och sen kom mammas släkt på middag och då åt vi en god fläskfilé gryta med potatis och färska örter blandat med färsklök väldigt gott. Sen till efterrät blev det glass och jordgubbar.

Jag har ikväll sutit vid datorn och sett på musikvidor från TAKIDA och läst om assistanshundar men det gick inte så bra får försöka någon annan dag.



Ovido - Quiz & Flashcards