Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Erika Morén - 8 februari 2012 19:48

Nu kan vi andas efter att ha bakat och bakat flera dagar för idag var jag på mammas jobb och sålde fika. Det som gick åt mest var Semlorna. Alla tyckte att det var bra storlek plus att de var goda. Vi sålde även kakpåsar men det blev inte sålt så många påsar men det gör inget.

Jag for dit vid elva och åt lunch där. Det var inte så god mat men de varkul. Emma kom vid halv tre och hjälpte till. När vi var klara åkte vi med mamma och till middag blev det hamburgare. Nu tar jag det bara lungt och sitter vid datorn.

Igår bakade jag när jag kom hem sen efter maten gjorde vi semlor och packade alla saker som vi skulle ha idag.


I måndags var jag hemma och hade ont i magen. Jag gjorde lite skolarbete men det gick inge bra och efter maten bakade jag och kollade vad mamma hade köpt för mat för hon hade handlat.  


Igår var det tänkt att vi skulle ha kalas   för mormor och hennes tvillingsyster för de fyllde år igår men de blev tyvärr sjuka så vi får ta det någon annan dag.


Nu kommer lite bilder  

     

Ovido - Quiz & Flashcards