Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Erika Morén - 5 februari 2012 22:08

Det ända jag tänker på är kakor och fiket. Så nu måste jag försöka tänka på annat för jag tror att Emma, mamma och pappa börjar bli lite less på att bara prata kakor här hemma.  

Jag funderade hela fredag morgon på hur jag skulle göra med skolan eftersom min rygg inte var så bra men jag bestämde tillslut för att åka. Men när jag kom dit fick alla reda på att det inte var några lektioner så det var bara att åka hem. Då fick jag lite tid att baka. Emma och mamma kom hem lite senare efter att ha varit på stan.


Hela lördagen bakade jag och de andra pysslade med arbetsrummet . På kvällen spelade jag på min mobil och såg på tv.

Idag tog jag det lungt för jag sov inte så bra eftersom jag får ont i magen av en medicin som jag måste ta. Så efter att ha vilat åt vi lunch och sen gjorde vi olika frostingar och sen tittade jag på när pappa klipte Buster.


Snart ska jag lägga in kort det är nämligen så att vi har börjat att ta kamera kort med Emmas kamera så jag måste lära mig den.  

Ovido - Quiz & Flashcards