Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Erika Morén - 23 oktober 2012 23:29

När jag vaknade i morse fick jag ett par väldigt fina sockar som en av mina assistenter har gjort till mig. Skolan gick bra och när jag kom hem var jag först hemma men bara 5 minuter efter kom pappa. Han hade sagt att han skulle vara hemma men han hade inte behövt stressa hem. Men vi fikade och pratade innan Emma kom hem och sen bytte vi på såren.

Till middag blev det en variant av tacos och innan kom morfar och hämtade fyra matlådor. Jag hade även gjort en matlåda till mamma och har jag tur kanske jag kan smaka av det som blev kvar för makaronepuddingen såg väldigt god ut.

Mormor fick komma hem idag efter att ha varit inlagd sen i lördags så det var kul att hon fick komma hem idag och inte i morgon som vi trodde först. Jag har också städat och gjort klart beställningslistorna och lapparna om vilken dag vi kommer och säljer.

Emma gjorde några duvor till cupcaksen så nu hoppas vi att de stelnar och blir hårda annars blir det inte bra. Efterråt gick vi upp och såg början på en utav filmerna vi hyrde den verkar inte så bra men jag såg inte så mycket.

Ovido - Quiz & Flashcards