Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Erika Morén - 17 oktober 2012 23:19

någon dag Varje vecka i snart en månad har jag varit på sjukhuset och gruvat mig hela dagen. I går var en sån dag igen. Det var blodprov, behandling och träffa läkare. Hela morgonen var jag nervös. Som tur var kunde jag sova länge på förmiddagen. Innan vi gick dit åt vi lunch med mamma vi åt lax och pasta och potatisgratäng. Jag gilade laxen mest och efterråt fikade vi.

Blodprovet och nålssättningen gick bra men sen att provsvaren inte var som jag förväntat mig var inte lika kul. Tyvärr fick jag även biverkningar av medicinen.

När vi var klara gick jag på kiosken och följde med till apoteket. På vägen hem hämtade vi ett packet med massa baksaker som jag beställt till halloween och jul.

Till middag blev det macdonalds och sen såg jag på tv och satt vid datorn. Jag var väldigt trött.


Idag har jag varit trött och lite less på allting. Men jag har gjort lite skola och pysslat med korten. Snart är jag halvägs med albumen för 2011. Efterråt bytte vi på såren och åt middag. I kväll har jag gjort lite eng och tittat på bonde söker fru. Lite senare gick vi alla upp och såg Bones säsong 3.

Ovido - Quiz & Flashcards