Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Erika Morén - 10 oktober 2012 00:12

På söndagen tog vi det lungt på morgonen och efter lunch for jag, Emma och pappa iäg till djurmagazinet eller pappa lämnade av oss där så vi fick gå själva det var väldigt kul att bara få vara med Emma en stund och prata. Vi hittade en hundkalender och några leksaker till hundarna som vi köpte.

På kvällen plockade vi och tog det lungt jag satt vid datorn och så på tv.


Måndag var jag i skolan efter att ha varit borta nästan en vecka. Men efter lunch for vi till sjukhuset och tog blodprov och träffade en läkare. Det var inge farligt som skulle göras men jag var nervös innan. när vi väntade på svar fikade vi med mamma och sen när vi fick svaret kunde vi åka hem. Pappa for och kollade på kontorsstolar innan vi kom hem. Efter middagen gjorde jag läxan och sen satt jag vid datorn och städade. Presic när vi skulle gå upp kom mamma tillbaka från prommenaden och då hade Buffy rullat i något så pappa fick lov att duscha henne. Det var inte så populärt.


Idag när jag kom hem kom morfar och hämtade matlådorna som jag hade gjort. Sen bytte vi på såren, åt middag och resten av kvällen har jag skrivit och tittat på svenska hollywodfruar.

Ovido - Quiz & Flashcards