Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Erika Morén - 28 juni 2013 00:30

Onsdag var en lugn dag. Mamma jobbade men pappa var hemma och hjälpte oss med fiket. Lite stressigt blev det men kvart över tolv var vi klara. Halv två kom mormor och morfar sen kom det några fler lite senare.
Vid fyra kom mamma hem då fikade vi och plockade ihop. Jag var väldigt trött i ryggen efter så jag låg mest. Vi bakade även 3 solkakor som jag skulle ta med till sjukhuset. Mamma och Emma cycklade runt i byn och delade ut reklamblad och satte upp skyltar.

Idag var det dags för behandling igen. Gruvade mig som vanligt hela morgonen Undertiden som jag var i en annan värld gjorde de andra i ordning för fiket.
Nålsättningen gick bra och proverna var bra. Undertiden såg vi två Bones avsnitt ocj när jag var klar gick vi till barn 2 & 3 och gav dem en solkaka. De blev väldigt glada. Efterråt for vi och köpte pizza och efter maten kom pappas kompis och klippte alla utom mig för jag mådde inte så bra i kväll. Städat har vi gjort och sett på Bones.

Hundarna mår bra eller ganska bra. Buster ska till veterinären på torsdag och undersökas det är flera småsaker så jag hoppas det går bra. Buffy är pigg och busig. Hon smiter så fort hon får chansen och lyssnar bara på pappa. Sen har hon kommit på att man kan gå ut på balkongen och skälla på allt också eller bara sitta i fönstret och skälla på allt som rör sig. Jag förstår inte hur hon orkar.
När vi var i stugan senast fick hon ju testa att bada och det gillade hon inte men kanske efter lite träning.

Ovido - Quiz & Flashcards