Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Erika Morén - 12 juni 2013 23:55

Tisdag förra veckan plockade jag på dagen och förbrede för morgondagen då vi for till sundsvall. Jag packade hundarnas saker och några utav mina saker eftersom det mesta skulle jag använda på kvällen. Emma kom hem vid lunch och skrämde mig. Först trodde jag att hon mådde dåligt men sen när hon sa att de fått slutat tidigare blev jag lugn. Men jag han tänka att resan skulle bli inställd.

Mamma var ute med jobbet på kvällen och vi tog det lungt åt god köttgryta till middag och senare såg vi på tv och tog det lungt.


Onsdag var mamma ledig så vi sov lite längre på morgonen. När jag låg och vilade packade jag klart alla mina saker som skulle med det blir lite saker eller många saker tycker jag för det är allt från kläder, sårsaker, dynor och mediciner mm. Men vid lunch var jag klar så vi bytte på några sår också sen väntade jag på de andra. Mamma gick med hundarna, pappa kom hem vid lunch och började sedan packa ut i bilen. Emma kom vid två efter att ha haft brännbolls dag på skolan. Så jag han sitta vid datorn en stund innan vi for vid tre.

I bilen lyssnade vi på Takida och stiftelsen men jag lyckades somna en kort stund fast jag lovade mig själv att inte somna.

Vi kom fram halv sju ca och då han vi gå en stund på Birsta men vi kollade mer som bara läget och vad som fanns. Vid åtta for vi till hotellet och bytte om sen gick vi ner och åt en sen middag. Jag åt raggmunkar väldigt goda, mamma tog sallad, pappa hamburgare och Emma kött. Efterrätt blev det inget för vi var väldigt trötta och det var mycket folk ute. Resten av kvällen såg vi på tv på rummet.


Mer kommer :)

Ovido - Quiz & Flashcards