Alla inlägg den 10 april 2013

Av Erika Morén - 10 april 2013 23:06

Söndag tog vi det lungt. Emma gick till kyrkan och pappa tog hundarna på en promenad. När pappa kom tillbaka klippte mamma och pappa Busters klor occh det tycker han inte alls om. Efter det åt vi lunch och rensade lådor plus städade. Brita kom förbi en stund.

På kvällen såg jag Maria Wern.


Måndag läste jag lite och sedan åt vi lunch. Efter lunch skulle jag skriva ut några saker men då var det slut fär så det gick inte. Vi plockade lite tog fram det vi skulle äta till middag och rensade kylen där ute. Jag satt sedan en stund vi datorn innan en kompis till oss kom och klippte oss. När hon for åt vi och sedan såg vi på tv.


Tisdag tog jag det lungt och läste lite ur min bok på morgonen. Sen plockade vi och förbredde middagen. Försökte rensa dator och mobilen men det gick inte så bra.

På kvällen tittade jag i mina glasskataloger.


Idag har jag haft ont överallt för vi klippte nya dynor kvällen innan. Sen hade vi sjuka assistenter sså pappa och mamma var hemma halva dagen var.

Jag och pappa försökte göra ett nackstöd och det gick ganska bra. Sedanträffade vi en som kanske ska bli vikarie. Jag såg också finalen i Sveriges Mästerkock sedan plockade vi och gick upp såg på tv.

Ovido - Quiz & Flashcards