Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Erika Morén - 18 augusti 2012 23:43

Vid nio klev vi upp och det var bra tid på helgen för oss. Jag tog det lungt efter frukost och försökte vila men de flög runt massa flugor som störde och när man inte kan vifta bort dem själv.

Innan lunch kom min moster förbi och efter lunch for Emma iväg till några kompisar och pappa for och handlade det som saknades till middagen. Vi bjöd nämligen släkten på kalas. Så mamma och jag gjorde maten och vid tre kom Emma hem och då gjorde vi tårtan.

Vid fyra snabbyte vi på nästan alla såren så inte allt skule vara kvar för det tar lite tid jag har även haft jobbigt med att sita bra idag typiskt.

Klockan fem kom alla och vi var inte alls färdiga med maten. Så vi stängde dörrarna snabbt och visade dem in i vardagsrumet. Till middag blev det buffé och efterrätt blev det tårta en ny sort med svarta vinbär väldigt god och vi hade lite otur att den gick sönder när vi skulle flytta den men det ordnade vi så det syntes knapt att den hade gåt sönder.

När de åkte diskade mamma och pappa undan medans jag och Emma lyssnade på TAKIDA sen gick vi upp och såg Bones.

Ovido - Quiz & Flashcards