Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Erika Morén - 13 augusti 2012 23:07

Hela söndag tog vi det lungt. Jag och Emma rensade rabarbersbusken och frös in. När det var klart plockade vi lite rödavinbär men sen kom de mygg och då gick vi in och jag bytte på såren och såg på handbollfinalen.

När det var klart lagade vi middag och det blev rester från lördagsmiddagen.

Efter middagen såg jag Dexter och OS avslutningen.

Idag tog vi det lungt på morgonen och efter lunch gick jag och Emma en promenad med båda hundarna. Buster var superpigg men Buffy fick vi dra ut. När vi kom tillbaka busade vi och tränade lite lydnad med båda hundarna.

Resten av eftermiddagen plockade jag och sorterade in massa recept i pärmar.

Efter maten har vi bakat och sett på Bones. I veckan har vi öppet onsdag och torsdag 12-16 hoppas på bra väder.

Ovido - Quiz & Flashcards