Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Erika Morén - 6 januari 2012 22:20

Igår hade jag superont i ryggen och det började efter lunch och blev bara värre och värre. Så vid middagstid kunde jag knapt sitta i permon. När jag sen skulle somna så var det ont på flera ställen så vid halv fyra fyra somnade jag och sov ganska bra.

Men jag lyckades även pyssla lite och städa några skåp i köket. Det blev mycket mera plats i skåpen och vi hittade även saker som vi glömt bort.


Idag har vi sovit länge och sen har jag spelat några nya spel som jag laddat ner på min telefon väldigt roligt man kan nästan inte sluta spela nästan  . Jag har även städat lite för vi har haft främande ikväll. Emma och jag gjorde efterrätten och det blev frukt, chokladsås, smällt choklad, vaniljglass och grädde.


Buffy och Buster mår bra Buster har fortfarande trat och verkar tycka om att ha den för han går friviligt in i den. Men jag hoppas han inte behöver ha den så länge till.


Ovido - Quiz & Flashcards