Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Erika Morén - 25 augusti 2011 21:55

Tisdag var jag i skolan och efter skolan for jag till sjukhuset för jag hade blivit inbjuden till en grej som var superrolig.   
Efter for vi hem och vilade. Senare så såg vi en film som var väldigt bra.


Onsdag så fick vi sluta ganska tidigt så jag gick på en långpromenad med Buffy. Efteråt plockade vi rent rödavinbärsbusken.

På kvällen satt jag vid datorn och skrev i receptböcker. Jag håller nämligen på att göra en ny meny med saker man kan beställa.  


Idag har jag varit hemma för jag kunde inte vara med på de saker de skulle göra i skolan. Istället gick jag en promenad med Buffy, plockade in svarta vinbär och bjöd mormor och morfar på middag. När de for gick jag och Emma ut en stund och sen tog vi det lungt.   

Ovido - Quiz & Flashcards