Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Erika Morén - 6 augusti 2011 22:54

Nu är vi snart klara med bullbaket och vi har även hunnit göra chokladbollar och citron muffins. Mamma och pappa har varit borta så jag och Emma har varit hemma själv men jag har även haft assistent för jag klarar inte av allt själv eftersom jag är muskel svag.Men de behöver inte vara med hela tiden om jag inte vill men det bestämmer jag hur jag vill ha det och det är väldigt skönt.Pyssla har jag också hunnit göra en liten stund. Jag är fortfarande inte klar med korten från 2010 så jag måste göra klart de. Jag har även funderat på vad jag ska baka till min födelsedag och om jag ska ha något kalas.Nu i kväll ska vi packitera allt och jag ska få min sondmat. Det är " extra " mat som jag får för att jag ska få i mig lite mer mat för det behöver jag. Samtidigt ska vi se Angel en vampyr serie.

Ovido - Quiz & Flashcards