Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Erika Morén - 9 augusti 2011 21:45

Bakat bakat och bakat har jag gjort i två dagar nu. Kul men man blir lite trött. Idag blev det bara två sorter men innan så bar vi upp rena tallrikar och glas till stugan så vi sliper det i morgon för det kan bli väldigt stresigt att hinna men det är det som är kul.


Vi har även bokat en utlandsresa i höst det ska bli superkul att fara bort men jag är ganska flyg rädd så flygresan gruvar jag mig för. Det brukar även bli ganska mycket saker som ska med alltså min permo och lite annat men det brukar gå bra.

Ikväll har jag varit och sett på Emmas fotbollsmatch för vi sålde även fika. Men jag stod mest bara bredvid och höll i Buffy som var väldigt duktig på att lyssna där nere.


Några bilder på Buster och Buffy från i Sommar.


       

Ovido - Quiz & Flashcards