Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Erika Morén - 15 juli 2011 21:19

Jag packade hela gårdagen efter att ha haft öppet hela dagen. Det var ganska mycket folk plus att det var många som hämtade sina beställningar.

På kvällen packade vi hela kvällen och samtidigt såg jag på tv.


Idag packade vi ut i bilen plus att jag gjorde illa mig lite innan vi sa hejdå till hundarna åt lunch och packade det sista i bilen. Vi tankade och började köra. Men vi han bara köra två mil innan vi fick problem med bilens bromsar. När vi stannade rykte det mycket vid ena framhjulet plus aftt den deket var varmt. Så vi fick vända efter att ha ringt runt till olika bilverkstader. Till middag blev det Tapas och sen ska jag få mina appar till telefonen och läsa lite om villka regler som gäller om man vill fortsätta sitt företag.

Håller tummarna på att vi kommer i väg i morgon.

Ovido - Quiz & Flashcards