Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Erika Morén - 13 juli 2011 23:24

Nu längtar jag lite efter att fara till Stockholm. Det ska bli skönt med vila och ta det lungt. Men det är superkul att hålla på med det här. Jag tycker om när det är något som är på gång och ska planeras och fixas.

Hela Tisdan bakade jag 3 mörka kladdkakor, 1 vit kladdkaka, dubbelsats hallongrottor, en sats kanelbullar och en sats vaniljbullar. Så vi sov gott på natten. Samtidigt såg vi på allsång och morden i midsommer när vi bakade.


Idag öppnade vi och hade kunder nästan direkt. Sen blir det offta lungt mitt på dan och lite mer vid två halvtre.

Direkt efteråt for vi till djurmagazinet, kupan, hm och coop eftersom Buffy min hund fyller 1 år i morgon plus att vi skulle köpa annat också.


 Nu ska jag bara få medicin som jag inte tycker om eftersom jag får oftast ont i magen. Men jag ska även göra klart beställningarna till i morgon sen ska det bli skönt att få sova  

Ovido - Quiz & Flashcards