Alla inlägg den 2 juli 2011

Av Erika Morén - 2 juli 2011 20:42

Nu är vi och hälsar på hos farfar i skellefteå.   I dag var på Stan och vi han se lite av Erik Saade. Men det var inte lätt att se han. Det enda jag såg var hans hand och hur han gick runt på scenen. Fast jag var bara glad att vara där för jag trodde att vi inte skulle hinna dit eftersom det är ganska mycket pyssel innan jag kan fara någonstans. Efter gick vi på ur och penn. stadium, zoo affär, kläd affär och chlas olsson, Vid chlas olsson var det en kille som hade råkat skära sig själv i magen så ambulansen fick komma. Först såg vi bara något rött på marken och då trodde vi att det var färg men det var blod.


Både onsdag och torsdag var syrran och badade så jag fick sköta diskningen och uppackningen av sakerna till fiket. Pappa hjälpte mig också med att göra snygga skyltar, reklamblad och visitkort. Jag fick även i gång min iphone men jag kan inte ladda ner några appar än.


Hela fredan packade jag och det tog typ hela dan.   Sen när vi kom hade farfar gjort en super god kykling och till efterrät åt vi glas.


Nu ska vi se på tv pappa och syrran har farit och fiska en snabb sväng men vi andra är kvar och äter glas och godis  

Ovido - Quiz & Flashcards