Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Erika Morén - 29 januari 2014 23:12

Provet gick bra i måndags fast jag var lite nervös för jag gillar inte alls att prata i grupp helst vill jag skriva men nu gick det bra så jag är nöjd.

Efter skolan for vi hem jag fick åka tidigare eftersom mamma skulle i väg och skjusa hem mig innan. Hemma plockade jag och förbredde middagen en stund vid datorn blev det.


Tisdag vaknade jag med lite feber plus att jag sov väldigt dåligt. Men jag for till skolan och var bara trött och tyckte allt var jobbigt hela dagen När jag kom hem förbredde jag maten och plockade satt sen vid datorn hela kvällen till och från. Beställde några saker bla ett mobil skal till min nya telefon  .


I dag har jag tagit det lungt plockat sutit vid datorn och fixat med nackstödet. Fick ett nytt överdrag för de andra var nött men det var lite hårt så jag hoppas att jag inte får ont. Tog bort några onda skorpor gjorde vi efter att pappa kommit  hem efter lunch.

Efter middagen fikade de andra semlor som pappa köpt sen for han på innebandy. Då såg vi mästerkocken och tittade i hembakat. Jag har även gjort lite matte. Praktikplats har vi pratat om också men har inte kommit på något än.

Ovido - Quiz & Flashcards