Alla inlägg den 30 september 2013

Av Erika Morén - 30 september 2013 22:59

Torsdag var jag i skolan och redovisade mitt svenska arbete som jag gjorde klart i slutet utav förra terminen. Skönt att få det bortgjort  .

Efter skolan for jag med pappa till ÖB där jag köpte present till Brita och några småsaker till mig tex en fotoram, ljus och godis. Till middag blev det pizza.


Fredag for vi på stan och vid fem kom Emma och gick med oss och handlade mat på ica. På stan köpte jag en väska, nagellack och ipad saker. Senare tog vi det lungt och såg på tv plus plockade. På morgonen fick jag min permo servad och vi fick ordning på plåsterhämtningen skönt. Så nu fungerar permon bra.


Jag vaknade med feber typiskt. Så hela lördag morgon bytte vi på såren. När det var klart kunde jag vila lite och sedan slog vi in packet innan vi åt en sen lunch.

Vid fem började vi göra oss i ordning eller det gjorde vi hela dagen men vi for halv sex till Brita. Där fick vi 5 rätters plus att hon hade en kock väldigt trevligt och god mat.

Vi for vid tolv och jag var ganska trött då mådde inte så jätte bra under kvällen men det vartrevligt.

Buffy tyckte det inte var kul hon var stressad hela kvällen och sprang runt.


Söndag tog vi det lungt och gjorde inget jobbigt. Emma var förkyld så hon såg film, pappa tränade och jag och mamma satt vid datorena och plockade.

På kvällen kom brita, mormor och morfar förbi.


Av Erika Morén - 30 september 2013 00:01

Måndag förra veckan var jag i skolan. När jag kom hem rensade jag en utav våra bak lådor med strössel plus att jag plockade. Det nya asisstent schemat började också får se hur det går lite ovanligt med två på dagen.


Tisdag efter skolan plockade jag och rensade 5 lådor till. Bokade in knappbytte gjorde vi också inte lika roligt så nu börjar nedräkningen dit. Mamma var i skellefteå och kom hem vid fem med massa bröd från lövånger.


Onsdag gjorde jag ingenting på kvällen hyrde vi film och åt god mat.

Ovido - Quiz & Flashcards