Alla inlägg den 9 september 2013

Av Erika Morén - 9 september 2013 23:11

Torsdag var jag hemma eftersom ingen kunde skjusa mig. Så jag var hemma. Vid lunch var dom dubbelt så vi kunde hjälpas åt vid lunchen.

Efter maten gick vi en promenad med hundarna. Tänkte gå till skolan men det blev till grannens uppfart ca 20 meter för det blåste mer än vad vi trodde. Inne gjorde jag inte så mycket hade det jobbigt att sitta och blev ledsen själv över allt men sa inte så mycket tänkte mest bara mycket själ på allt. När det blev lite bättre plockade vi undan, förbredde för morgondagen och jag gjorde lite skolarbete.

När mamma om hem bytte vi på såren och efter middagen plockade vi och såg på tv.


Fredag jobbade mamma förmiddag men till lunch kom hon hemm och hjälpte till. Emma kom hem vid två och packade för sin helg med konfa gruppen.

Jag han innan sårbytet plocka, förbreda hundmat och sitta vid datorn och skriva lista. Tidigt sårbyte och middag blev det men 18.05 var vi i bilen och hämtade en kompis till Emmoch sen skjusade vi dem till ersboda. När vi lämnat dem for jag och mamma och hämtade pappa på flyget. Planen var inte så från början. Vi for sedan och lämnade filmerna och handlade på 45 min rekord. Sen åt pappa och mamma middag och såg på tv.


sommarbilder som Emma tagit. Båtenär från stugan.


   

Ovido - Quiz & Flashcards