Direktlänk till inlägg 4 november 2013

Fika

Av Erika Morén - 4 november 2013 23:12

Söndag tog vi det lungt. Mamma hade lite att läsa så jag och pappa försökte fixa Emmas dator men det gick inte. Pappa borrade även lite på tv hyllan som snart är klar.

Vi plockade i ordning inför morgondagen och klipte Buster som har fått problem med att det kliar så han måste nog till vetrinären. Ett till avsnitt utav true blode blev det också.


Idag efter skolan plockade vi och när vi bytte på såren lyssnade vi på stiftelsen. Sen har jag pluggat lite och sutit vid datorn.

Snart har jag kommit på julklappar till alla det är jätte roligt att reta pappa om det:)


På cafe delen händer det inte så mycket. Har haft höstförsäljning och funderar mycket på att starta eget. Men får se hur det blir. Planerar även inför julbaket och om vi ska ha några glöggfester tycker det är kul att planera.

Här är bilder på fikat vi köpte med hem från Lycksele.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Morén - 21 april 2015 22:50

Nu var det evigheter sen jag skrev. Men jag har faktist varit på sjukhuset mest så det har varit svårt att skriva plus att jag har inte så mycket ork. Nu är jag hemma och gör inte så mycket mest hostar. Så jag hoppas att det blir bättre snart. ...

Av Erika Morén - 24 februari 2015 22:46


Dagarna går väldigt fort tycker jag och det ska bli skönt med lov och att få vara med Emma. Hon har ganska mycket i skolan och jag har ganska mycket på dagarna så vi hinner inte prata med varandra så mycket visa dagar. Men idag var hon hemma hela e...

Av Erika Morén - 16 februari 2015 17:50

Skönt att vara hemma igen. Söndag för två veckorsen alltså den 7 februari blev jag inlagd på sjukhuset. Har mått så där den sista tiden men den söndagen var jag less pluss att febern och gav aldrig med sig och syresättningen började sjunka också så v...

Av Erika Morén - 13 januari 2015 22:36

Här har det inte hänt så mycket. Emma for på läger över nyår det tyckte jag var tråkigt. Så dagarna mellan jul och nyår hände det inte så mycket. Jag bakade lussekater till oss själva för det vi bakat tidigare har vi sålt. Tv har jag sett mycket lyck...

Av Erika Morén - 26 december 2014 19:36

Har varit dålig på att skriva nu på slutet men har inte suttit vid datorn på snart två veckor:) Vi har haft full fart veckorna innan jul och även under jul. Förra fredagen hade pappa sin jullunch här så då hade Emma och jag fixat en buffe och en ef...

Ovido - Quiz & Flashcards