Alla inlägg den 24 november 2013

Av Erika Morén - 24 november 2013 23:51

Har inte hänt så mycket här. Jag har mest haft feber varje dag. Nu i helgen har vi fått lov att byta mitt i natten plus två gånger på dagen så jag är väldigt less. Ont gör det också så idag har det varit upp och ner hela tiden. Bakade med Emma en stund men det var jobbigt fast kul att få göra något roligt.


I går hade vi mammas lilla släkt på middag och åt lax till efterrätt blev det mintkladdkaka. Buffy hade det jobbigt hela tiden de var hä för hon drog in något dam tror vi så hon hostade och fnös hela kvällen.

Baka gjorde vi också.

Emma och pappa var ute och letade gran i dag vet ej hur det gick. Nu i kväll har vi set Johan falk.


Förra måndagen for pappa till stockholm så vi lagade middag och plockade innan mamma kom hem. På kvällen for Emma och tränade inför höstkul på skolan och vi såg på tv.


Tisdag var det inget speciellt pappa kom hem och vi plockade och lagade middag.

Onsdag var det läkarbesök. Så vi for in för att äta lunch med mamma men då hade vi glömt en rem till armen så en for hem medans vi andra åt lunch och det blev stressig. Läkarbesöket gick bra och efterråt vacinerade jag mig mot influensan. Fika gjorde vi och jag fick en tryffel sen gick vi på apoteket och for förbi pappas jobb jag vilade då i bilen.

Vårdcentralen for vi förbi och sen bytte vi på såren åt och såg true blode.


Torsdag feber på morgonen sen skjusade mamma in mig och åt med oss. Efter skolan hämtade vi hundarna. Pappa lämnade dem på morgonen och de var inte sugna på att följa med honom de följde efter mamma.


Fredag tog vi det lungt slog in julklappar, morfar kom förbi. Mamma skjusade och hämtade pappa för han var ute och åt med jobbet. Emma for till kyrkan på stan med några kompisar och jag såg idol.


Ovido - Quiz & Flashcards