Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Erika Morén - 20 juni 2012 23:48

I går gick det Inge bra på redovisningen jag sa ingenting nästan. Väldigt pinsamt så de tror säkert att jag inte har någon idee. Men i morgon ska vi redovisa igen fast för alla så nu i kväll har jag skrivit ner vad jag ska säga och övat så nu ska jag vara redo. För i går var jag inte där när de fick frågorna så jag han aldrig förbreda mig som de andra hann. Annars idag har det gått ganska bra hade ont i magen på morgonen men sen blev det bra. Var på GB i eftermiddag och kolla glass saker superkul så nu blir det att böja glass. Sen var det läger avslutning för Emma också kul. När vi kom hem åt vi sen gjorde vi reklamblad, såg på tv och bakade. Vid halv tio kom våran moster och sa hej sen har vi bara fikat och jag har kollat glassar.

Ovido - Quiz & Flashcards