Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Erika Morén - 9 juni 2012 21:11

Det blev en kort skoldag med lugna lektioner. När jag kom hem gick vi en kortis med Buffy och sen satte vi oss på framsidan och solade. På kvällen såg jag Alcatraze och tog det lungt vi städade lite också. Sen lämnade vi Buffy hos mormor.


Vi for ganska tidigt på tisdag morgon till övik med RH gruppen. Där shoppade vi och åt lunch hela dagen men alla gick som för sig själv men det var superkul.

När vi sen kom hem var vi trötta så vi tog det lungt och åt god middag och såg på tv.


Onsdag var vi lediga så vi sov länge och efter lunch gick jag och Emma ut till fiket och gjorde klart där vi är väldigt nöjda med den nya möbleringen. Jag städade lite och bakade en paj med Emma plus att vi gjorde en fruktsalad. För vi hade bjudit mormor och morfar på kaffe.Till middag grillade vi kyckling.

Jag såg även de sista avsniten av Alcatraze.


Torsdag for vi iväg på morgonen till lycksele med pappa. Där gick vi på dollarstore och djurparken. Jag hade superkul men vi var trötta på kvällen för vi kom hem vid halv sex.Så till middag blev det frasses. De andra klippte sig på kvällen och jag satt vid datorn.


Fredag blev en hel dag på sjukhuset. En "rolig" avslutning på veckan. Jag var väldigt nervös över nålsättningen eftersom jag har kanyl så ofta blir det sönderstucket så de går lätt sönder men det gick bra. Behandlingen gick också bra och sövningen ganska bra. Nu är det bort gjort ialla fall.Det roliga var att jag fick behandlingen på barn 3 så då fick jag träffa några därifrån plus att jag fick fika. Efterråt for jag och pappa och handlade god mat för de firade sin bröllopsdag också. Så vi åt god middag och såg film.


Idag har jag haft feber och nästan alla sår har varit infekterade. Så jag har inte orkat göra något. Nu ikväll har det blivit bättre. Mamma och Emma har varit i skeppsvik med släkten och de åt lunch där. Jag ville också följa med men orkade inte och det var tur att jag var hemma för jag hade inte orkat sitta.

Ikväll har vi gjort reklamblad men jag har funderat på att göra en hemsida men vi får se.

Ovido - Quiz & Flashcards