Alla inlägg under december 2012

Av Erika Morén - 3 december 2012 23:08

I helgen har jag inte kunnat göra någonting. Jag har bara legat och haft ont. Sutit och ätit har jag gjort halvliggande när någon håller i mig och sovit har jag gjort.
Till middag har de fixat god mat men tyvärr har jag haft lite svårt att njuta när det gör så ont så fort man sitter upp. Allafall de har kommit med hamburgare, Ica gourmé och allestare mat.
Hyrde film gjorde de i fredags så vi såg film både fredag och lördag kväll tillsammans ganska mysigt blev det.

Lördag till söndag sov alla här mysigt men trångt pluss att jag hade ont på natten och svårt att få det bra.
Nya Takida skivan har jag också fått väldigt bra.

Idag har jag lyckats sitta lite längre stunder i permon ca 3 min. Förr var det 20 sekunder. Det går framåt väldigt sakta och jag tycker det är väldigt jobbigt eftersom musklerna försvinner och jag blir stel väldigt fort och sen tar det väldigt lång tid att komma tillbaka.
Även allt jag ville göra innan jul tex pyssla, städa, baka, laga mat, köpa julklappar och jul pynta. Men det får vänta och kanske hinner jag lite sen om jag planerar bra.
Varje dag har de fika här och det är väldigt gott i helgen var det saffranskakor två olika och en dag kladdkaka.
Nu ikväll är mamma här och vi har sett på tv och fikat.

Ovido - Quiz & Flashcards