Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Födelsedagar

Av Erika Morén - 29 mars 2012 22:58

I måndags fyllde min farfar år och vi hade gjort en tavla till honom som vi skickade i söndags och tur var fick han den på måndagen och blev väldigt glad.

Jag var hemma i måndags och gjorde lite skola och pysslade lite. På kvällen såg jag på tv och tog det lungt.


En kort dag men jag kom till skolan och det var kul. Sen när jag kom hem skulle jag få Buffy att gå ut men hon vägrade och sen när det började regna stod hon bara på bron och vägrade gå ut. Så det var bara att gå in. Jag plockade lite och sen pysslade jag. Jag håller på att göra en kalender till morfar med kort på oss i. Det är väldigt kul men jag lyckas alltid börja så sent så det blir stressigt till slut.

Efter middagen la vi om alla sår och undertiden såg Emma på Tintin. Jag såg lite och den verkar väldigt bra. Efter den började vi se filmen Jag saknar dig. Bra men väldigt sorlig.


Torsdag morgon var inge kul då hade mitt knä blivit väldigt infekterat så det pulserade så jag kunde inte sova. Men efter lite pyssel blev det bättre och slutade dunka. Men jag mådde dåligt hela dan. Vi hade även ett möte på skolan som vi for på och efteråt fick jag fara på nya djurmagazinet. Det var väldigt fint och stort och allt ligger i ordning men jag kommer inte in i smådjurshuset för det är en stor tröskel där.

På kvällen tog vi det lungt jag skrev lite på datorn och såg finalen i Sveriges mästerkock.


Idag har jag bara haft ont. Jag myste lite med Buffy i morse och tog det lungt. Efter maten gjorde jag lite skola sen skrev jag lite.

Efter middagen kom mormor och morfar på fika för morfar fyller nämligen år idag. Av oss fick han två filmer och kalendern ska han få senare. Annars har vi tagit det lungt i kväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Morén - 21 april 2015 22:50

Nu var det evigheter sen jag skrev. Men jag har faktist varit på sjukhuset mest så det har varit svårt att skriva plus att jag har inte så mycket ork. Nu är jag hemma och gör inte så mycket mest hostar. Så jag hoppas att det blir bättre snart. ...

Av Erika Morén - 24 februari 2015 22:46


Dagarna går väldigt fort tycker jag och det ska bli skönt med lov och att få vara med Emma. Hon har ganska mycket i skolan och jag har ganska mycket på dagarna så vi hinner inte prata med varandra så mycket visa dagar. Men idag var hon hemma hela e...

Av Erika Morén - 16 februari 2015 17:50

Skönt att vara hemma igen. Söndag för två veckorsen alltså den 7 februari blev jag inlagd på sjukhuset. Har mått så där den sista tiden men den söndagen var jag less pluss att febern och gav aldrig med sig och syresättningen började sjunka också så v...

Av Erika Morén - 13 januari 2015 22:36

Här har det inte hänt så mycket. Emma for på läger över nyår det tyckte jag var tråkigt. Så dagarna mellan jul och nyår hände det inte så mycket. Jag bakade lussekater till oss själva för det vi bakat tidigare har vi sålt. Tv har jag sett mycket lyck...

Av Erika Morén - 26 december 2014 19:36

Har varit dålig på att skriva nu på slutet men har inte suttit vid datorn på snart två veckor:) Vi har haft full fart veckorna innan jul och även under jul. Förra fredagen hade pappa sin jullunch här så då hade Emma och jag fixat en buffe och en ef...

Ovido - Quiz & Flashcards