Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Erika Morén - 25 mars 2012 23:30

I lördags var jag på stan med mamma och Emma. Det var väldigt kul att få komma ut och göra någonting när man är mycket hemma. Men vi for och provsmakade glass och åt så vi fick ont i tungan men det var väldigt gott. Efteråt gick vi på stan jag köpte smink och en mini väckarklocka till mig själv och sen handlade vi mat. På kvällen tog vi det lungt och så på tv.


Idag har jag haft ont i magen elller det har jag nu nästan hela tiden väldigt jobbigt. Men till lunch gjorde vi våfflor och de blev väldigt goda. Efter lunch for mamma i väg och jag bakade med Emma. Sen for jag och postade ett brev med pappa på flyget och då tvättade vi även bilen väldigt kul.

Nu ikväll har min moster varit här och jag har bakat och hjälpt Emma med glosor. Sen har jag sett på tv.

Ovido - Quiz & Flashcards