Alla inlägg den 11 oktober 2014

Av Erika Morén - 11 oktober 2014 00:32

Hinner nästan aldrig sitta vid datorn så det är därför jag inte har skrivit så mycket. Men i alla fall här har det hunnit hända mycket. Pappa har varit borta med jobbet två gånger så då har det blivit lite pyssel med att få ihop det hemma. Men det gick bra.

Mitt nackstöd har bråkat och bråkar väldigt mycket. Skruvarna glider och lossnar när jag kör på små gupp och lossnar de då gör jag illa mig mycket i ryggen. Så ca 1-2 timmar har vi skruvat i det varje dag plus att vi har fått sänka ner det och sedan höja upp det när jag sitter i så att jag kan lägga om huvudet ungefär var femtonde minut. Idag har vi lämnat in den på service så jag hoppas det blir lite bättre nu.


Skolan har jag lyckats vara i ganska mycket men jag är väldigt skoltrött käns just nu väldigt jobbigt att tänka på att jag kanske har ett år kvar om jag vill. Men det ska vi träffas och prata om. Jag har även börjat läsa en ny kurs livsmedel där jag läser om olika saker somman äter väldigt intresant.


Hundarna mår bra Buffy smiter fortfarande så fort hon får changsen men det gör inte Buster han kan skälla lite och stå och titta en stund. Buffy tycker inte om att vara ute längre stunder nu utan hon vill helst bara ligga och sova i eller på en filt eller kofta.

Bilden är från stugsista:)

    

Ovido - Quiz & Flashcards