Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Erika Morén - 26 juni 2011 20:50

I helgen har vi varit i stugan och firat midsommar. Vi for på torsdags kväll och jag var supertrött efter att ha varit på utbildningsveckan hela veckan, sen gå på stan,packa och baka. Vanligtvis brukar jag vila mitt på dan för att inte få så ont på kvällen men så vart det inte då.


Det var även sista dagen på utbildningen och man skulle då redovisa inför alla och det tycker jag inte om. Men det gick bra .  

Tårtan vi bakade vart lite misslyckad men god som tur var. De tyckte även om resten av fikat som vi hade gjort. Det var bla hallongrottor, pariserbröd, bullar och havreflarn. Tårtan var en marängtårta med hallon och jordgubbar.


Några for och fiskade i stugan men jag stannade kvar och lyssnade på min mp3 och tog det lungt. Det tråkiga som jag tyckte var att internet inte funkade så jag kunde inte sitta vi min dator på hela helgen.


I kväll ska vi bara ta det lungt och jag har nu äntligen fått sitta vid datorn en stund.   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards