Alla inlägg under oktober 2011

Av Erika Morén - 8 oktober 2011 21:22

Idag har jag bara tagit det lungt och varit hemma. Jag har packat upp nästan alla mina saker och städat lite i vårat rum.

Nu ikväll har vi haft besök och innan bakade jag och Emma en kaka som vi hade till efterrätt och jag spelade även lite china schak med Emma men hon vann.  Jag har även börjat kolla vad jag ska baka till jul jag längtar.

Här är några bilder från resa av våran "lilla pakning" vi hade typ mest av alla.    

Av Erika Morén - 7 oktober 2011 23:31

Nu har vi precis kommit hem efter att ha varit en vecka på Mallorca. Vädret har varit bra det har varit lagom varmt och maten har varit supergod och det har funits massa mat i olika varianter.

Annars har vi badadt inte jag men de andra och när de badade solade jag eller så tog jag en promenad med mamma till olika små affärer. Det fanns inte så många affärer men några.   

Vi hyrde även bil och for runt men mest var vi vid hotellet. På kvällarna var det olika schower och de var också väldigt bra.

När vi kom fram tyckte jag det var ganska jobbigt med värmen och det luktade inte alls got men det blev bättre dagen efter.


Förra Onsdan mådde jag inte bra så vi var väldigt nervösa att vi skulle få lov att ställa in resan men det gick bra. Sen har jag varit supernervös inför flygresan för jag är väldigt flygrädd. Det ända som är kul är start och landning men mest landningen.


Nu ska jag nog snart gå i säng för vi har stressat ända från klockan två i dag så det ska bli skönt att få sova nu.  


Ovido - Quiz & Flashcards