Alla inlägg under september 2011

Av Erika Morén - 8 september 2011 20:07

Pappa och jag for i går på polistationen för att fixa våra pass. Det tog ungefär en timma och på kortet ser jag ut som en brottsling  . Efter det for vi hem och jag vilade en kort stund innan jag bakade och pakiterade kakor.

I tisdags bakade vi också och det är väldigt svårt att pakitera muffins med glasyr. Så våran frys är nu prop full.


Idag har jag varit i skolan och äntligen är mitt schema klart och alla taxitider är nerskrivna och bokade. Men endel saker är inte klart än men snart  .

Nu i kväll har jag lagat mat och burit upp diskade saker till fiket. Hoppas hoppas att det kommer några i helgen. Som tur är har jag två beställningar till imorgon  


Nu har vi laddat över bilder från utställningen  

Av Erika Morén - 5 september 2011 19:51

De gick inte så bra med fiket  i lördags. Vädret var inte så bra och det var ganska kalt så det var inte många som var ute och gick.

På kvällen for vi till stugan och åt middag där. Det mysiga var att vi åt i Storstugan och det var inge mygg ute .När vi kom hem såg vi Angel och myste.


På söndan så sjöng Emma i kyrkan och hon sjöng superbra tycker jag. Efteråt fikade och resten av eftermiddagen bakade jag 6 saker rekord. Jag gjorde också klart läxan på källen.


Lite sovmorgon   fick jag innan jag for till skolan. Sen har jag inte hunnit göra så mycket förutom att vila.
Nu försöker vi lära Buffy dansa vi får se hur det går. Jag har även tänkt beställa lite pysselsaker och baksaker men vi får se när jag gör det.  


Av Erika Morén - 2 september 2011 20:47

Igår var jag hemma för jag fick feber och mådde dåligt efter behandlingen. Det är inte första gången det händerr men det är väldigt jobbigt och jag blir lite rädd också.   Men jag pysslade lite och myste med Buffy.

På kvällen mådde jag bättre och då gjorde jag klart höstmeny till take away menyn superbra blev den  


Idag tog jag det lungt på morgonen för jag hade sovmorgon   . När jag kom hem sate jag igång kylen i fiket och sen bakade jag. Nu efter maten så ska jag planera klart för fiket i morgon   .




Ovido - Quiz & Flashcards